Huismeesters

Ontruimingsplannen

De huismeester/service-manager van JSN: bent u op zoek naar een gastvrije ontvangst voor uw locatie? Alle huismeesters van JSN Beveiliging voldoen aan de belangrijke eisen die de gastvrijheid en beveiliging bij u op locatie verbeteren.

De huismeester/service-manager heeft een eerste toezichthoudende taak als het gaat om werkzaamheden die door leveranciers verricht moeten worden. Denk aan reparaties, schoonmaak- en onderhoudswerkzaamheden. Hij controleert en adviseert als het gaat om het naleven van de gedragsregels die op een locatie gelden. Ook doet hij met regelmaat controlerondes en is hij inzetbaar voor receptiediensten. Bij calamiteiten zorgt hij voor de eerstelijns-ondersteuning en schakelt externe deskundigen en/of hulpdiensten in.

Onze huismeesters/service-managers worden uitgebreid getraind en voldoen aan strenge eisen voor beveiliging en gastvrijheid. Zo is de huismeester er om alle bezoekers met een nette, beleefde houding te verwelkomen voor een aangename en gastvrije sfeer. Dankzij het één-op-één-contact met bezoekers kan de huismeester/service-manager onbevoegden sneller aanspreken en, indien nodig, efficiënt en effectief ingrijpen. Tevens is hij in staat tot:

  • Kleine reparaties en lampvervanging
  • Sleutelbeheer
  • Receptiediensten

Huismeester profiel

  • Let goed op de beveiligingsrisico’s
  • Kan ingrijpen als een beveiliger en met agressie omgaan aan de receptie
  • Stelt andere bezoekers op hun gemak

Meer informatie over uw eigen huismeester ontvangen? Wij zijn telefonisch bereikbaar via 010-462 46 18, of u kunt contact opnemen via ons contactformulier.